16 November 2009

Selamat tinggal Usim..bermulalah pengalaman baru yang akan ditempuhi..

Alhamdulilah..sudah sekian lama rasanya saya tidak melawat blog ini..boleh dikatakan hampir 4 bulan. berbagai cerita menarik ingin dikongsi, namun, dalam keadaan diri yang terlalu sibuk dengan thesis dan perlajaran membuatkan saya jauh dari blog ini.
InsyaAllah, moga selepas ini saya berkesempatan untuk mengarang cerita, walaupun hanya lah sedikit :). Baru sahaja berlalu peperiksaan akhir seminggu yang lepas, kini kami berdepan dengan thesis dan presentation viva yang makin menghampiri..huhuhu...serabut dalam ketenangan...moga kami dapat mengatasinya ya Allah dan dapat memberikan yang terbaik untuk thesis kami ini. ameen.
tajuk saya "A new approach for synthesizing ferulate ester, a sunscreen agent via lipase-catalyzed reaction". doakan saya moga dapat memberi yang terbaik dalam presentation nanti.

No comments: